Članom kluba, gospodarstvenikom in
podjetnikom v širši Celjski regiji

V A B I L O

Danes podjetja iščejo popolne rešitve s področja kreativnega dizajna, digitalnih vsebin in upravljanja raznovrstnih dogodkov. Dobro upravljanje z blagovno znamko, dodana vrednost in uporabniške izkušnje so ključni za uspešen posel. Logotip in dizajn spletne strani, korporativni rebranding in promocijske kampanije na socialnih omrežjih ter lansiranje produktov, javnih dogodkov in poslovnih konferenc so učinkoviti pristopi v sodobnem marketingu. Digitalizacija, mCommerce, eCommerce in internet stvari so že močno spremenili načine poslovanja v naših podjetjih. Ni več vse v enkratnih prodajah in fizičnih trgovinah. Danes je pomembna zvestoba blagovni znamki in vzpodbujanje kupcev k ponovnim nakupom. Zato so še kako dobrodošle izkušnje uporabnikov. Potrebno je dostaviti pametno in personalizirano rešitev in velik poudarek je na individualiziranju komercialnega okolja in v preseganju pričakovanj odjemalcev. Končni produkt mora voditi do večje uspešnosti vsakega posla in večje prepoznavnosti  blagovne znamke. Tudi najboljši produkti ne morejo biti uspešni, če niso ustrezno marketinško podprti. Zato izboljšani virtualni pripomočki postajajo glavno orodje za povezovanje podjetij z njihovimi strankami. S pravilno usmeritvijo in organizacijo procesov se lahko doseže veliko koristi inoviranja, ki se odrazijo kot prednost na tržišču in v zadovoljstvu uporabnikov.

Povzeli smo le nekaj ključnih ugotovitev in spoznanj, predvsem pa prednosti, ki jih prinaša trend digitalizacije na področju trženja  – prodaje in marketinga. To temo, ki smo jo naslovili

DIGITALNE IZKUŠNJE, KI PRISPEVAJO H KONKURENČNI PREDNOSTI  PODJETIJ,

smo izbrali za oktobrsko srečanje obeh klubov, ki bo organizirano kot predavanje

v četrtek, 17. oktobra 2019 ob 18. uri v sejni sobi družbe ETRA d.o.o., Bukovžlak.

Naša gostja in predavateljica bo Marina SHIDEROFF, CEO & kreativna direktorica, FRAM Creative Solutions, ki nam bo v svojem enournem izvajanju predstavila naslednje vsebinske sklope:

  1. Digitalna transformacija
  2. Navzočnost podjetij v globalnem digitalnem prostoru
  3. Demistifikacija digitalizacije
  4. Umetnost kreacije korporativne spletne strani
  5. Digitalizacija marketinških vsebin
  6. Izkušnje uporabnikov z digitalnimi produkti
  7. Umetnost kreacije pristajalnih strani
  8. Močna prodajna orodja za male in srednje velike poslovne modele
  9. Strategije rasti prodaje z uporabo digitalnih vsebin

Razpravo po uvodnem predavanju bo povezoval Ciril BEZLAJ. Predavanje bo v angleškem jeziku, bomo pa tudi poskrbeli za prevajanje.

Priloga: Predstavitev firme FRAM Creative Solutions